רגע לפני חגיגת הקניות של חגי תשרי, הרשתות והחברות מעמיקות מבצעים - ומפרסמות הצעות מפתות כדי שיגיעו לקנות דווקא אצלן. בימים אלה חברת מחסני חשמל, מהרשתות הגדולות בארץ, עלתה במבצע להרחבת האחריות על חלק ממוצרי החשמל באתר ל-5 שנים, בכפוף לתקנון. רק שאת התקנון אי אפשר למצוא באתר.

מי שהזמין מוצר ואז נתקל בבעיה ברגע המשלוח או תקלה במוצר עצמו, מגלה שרשת מחסני חשמל עובדת עם ספקים שמעניקים את האחריות וגם את השירות. ואז הלקוחות נאלצים להתמודד עם חברות שלא מספקות שירות כראוי.

לקוחה מתל אביב שקנתה מקרר מחברת מחסני חשמל הייתה בטוחה שהשירות וההתנהלות תהיה מולם, אבל אז השליחים, נציגי חברת לוגיסטים, הגיעו אליה הביתה, איימו עליה - ודרשו תוספת תשלום. "הוא נמצא בבית שלי, לא מדבר אליי יפה, אני מרגישה מאוימת, אני מרגישה לא בנוח", שיתפה הלקוחה בתוכנית עם "תוכנית חיסכון". במשך חודש שלם בנציגות החברה הבטיחו שיחזרו עם תשובות: "רשמתי שהמוביל קילל, העברתי את מה שאמרת לי כל מילה. אני אבקש שיחזרו אלייך", השיבה נציגת שירות הלקוחות של חברת לוגיסטים.

בנוסף, תלונות רבות הגיעו למערכת "תוכנית חיסכון" על חברת תמוז, זו שמספקת את המוצרים למחסני חשמל. "כבר שבועיים ששירות הלקוחות שלהם לא נותן מענה", סיפר אחד הלקוחות. בעקבות תלונות קודמות שהגיעו לחברת תמוז, החברה החליפה את חברת השירות החיצונית שגרמה לאותן הבעיות - ובימים אלה יחזרו לאותם הלקוחות וייתנו להם מענה. רגע לפני שקונים מוצר כזה או אחר, חשוב לבדוק מי מספק את השירותים והאחריות.


מחברת לוגיסטים נמסר בתגובה: "הקבלן זומן למשרדי החברה ועבודתו הופסקה במיידי. יצרנו קשר עם הלקוחה וכספה יוחזר לה לשביעות רצונה".

מחברת מחסני חשמל נמסר בתגובה: "כאשר יש בעיה מול נותן השירות, מחסני חשמל מגבה את הלקוח ומטפלת בו. מרבית התקנונים מעודכנים באתר החברה. תקנון שטרם עודכן, יעודכן במהלך הימים הקרובים".