ספוטיפיי הרגיעה את משתמשי שירות הפרימיום שלה, והבהירה כי הם לא ייאלצו להאזין לפרסומות בזמן הקרוב – זאת לאחר ששמועות על שינוי במדיניות השירות החלו להתפשט ברשתות החברתיות.
שירות ספוטיפיי פרימיום, שעולה ליחיד 21.90 שקל, כולל האזנה ללא פרסומות, אפשרות לנגן שירים בכל סדר שיבחר המשתמש, הורדה להאזנה במצב לא מקוון ואיכות שמע גבוהה יותר.
בפוסט שנמחק מאז מפלטפורמת X (לשעבר טוויטר), משתמש אחד איים לבטל את המנוי שלו אם יתברר שהפרסומות בדרך גם לשירות הפרימיום.
בפוסט נכתב: "שמעתי הרגע שכנראה ספוטיפיי הולכת להכניס פרסומות לשירות הפרימיום. אני עם פרימיום כבר כעשר שנים, ואני אומר לכם – ברגע שאני שומע פרסומת אחת בחשבון הפרימיום שלי – אני מבטל את המנוי.
ברגע. אני בחוץ". הפוסט עורר תגובות רבות, ומשתמשים נוספים הביעו זעם דומה.
השמועה שהתפשטה ברשתות החברתיות טענה כי ברגע ששכבת השירות החדשה של ספוטיפיי — שזכתה לשמות כמו Music Pro / Hi-Fi / Supremium - תושק סוף־סוף, השירות עשוי ללכת בדרכה של אמזון פריים וידיאו, כלומר לדרוש מהמנויים בתשלום לבחור בין המשך השימוש במחיר הנוכחי אך עם פרסומות, או לשלם יותר כדי לשמור על חוויית ההאזנה ללא פרסומות.
ספוטיפיי לא המתינה זמן רב, ומיהרה להרגיע את המנויים. בחשבון הרשמי של הפלטפורמה ב-X נכתב בתגובה, בפוסט שצבר כבר כ-2.1 מיליון צפיות: "מסתובבת שמועה לפיה ספוטיפיי תכניס פרסומות להאזנה לתוכנית הפרימיום. השמועה הזו שקרית. האזנה למוזיקה פרימיום הייתה ותישאר ללא פרסומות".
There is a rumor circulating that Spotify is putting ads into premium music listening. This rumor is false. Premium music listening is and will remain ad-free.
זו לא הפעם הראשונה שבה משתמשי ספוטיפיי פרימיום מביעים תרעומת על כך שמשולבות להן בכל זאת פרסומות. לפני כשנה סרטון של משתמש בטיקטוק בשם מארק הפך לוויראלי עם יותר מ-2 מיליון צפיות, ובו הוא טען כי הוא נחשף לפרסומות כשהוא מאזין לפודקסטים, על אף שהוא מנוי לתוכנית הפרימיום של ספוטיפיי.