sportFive1610526 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

אחרי שפרסם פוסט מסתורי לפני כיומיים, בו היה נראה כאילו הוא הולך להודיע על פרישה, היום (שלישי) כל הסיפור התברר כתעלול שיווקי. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות, ג`יימס הודיע על שיתוף פעולה ובקבוק מיוחד משלו של מותג הוויסקי "הנסי".

כפי שניתן לראות בנגן הווידאו למעלה, הסרטון נועד להידמות לסרטון "ההחלטה" של ג`יימס, כשהודיעה על המעבר שלו למיאמי, אך בסופו מדובר כאמור במשקה שמשיק הכוכב של הלייקרס.

ברשתות, כמובן, קיבלו פחות בהבנה את הטריק השיווקי של לברון. הנה כמה מהתגובות על הפוסט של לברון>>>