


העיצוב העדכני לקח את המראה החמוד והפך אותו לאגרסיבי יותר, כזה עם סבכה ענקית מלפנים שאף נראית גדולה יותר לאור השחרת צידי הפגוש, בנוסף הפנסים חודדו כלפי מעלה מה שמקנה לה מראה "זועף" ובהתאם גם מכסה המנוע עודכן. הפרופיל נותר דומה, למעט חישוקי "17 או "18 בעיצוב חדש כמובן, ואילו מאחור השינוי זניח ממש עם עדכון קל לחלקן הפנימי של יחידות התאורה.
מבפנים העיצוב העגלגל נשמר, ולצד פאנל בקרת אקלים חדש, למערכת המולטימדיה ישנם כעת עדכוני OTA (גם למערכות הבטיחות). עוד נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "7, שני שקעי USB-C, משטח טעינה אלחוטית, ובלם חניה חשמלי הפך סטנדרטי.
בנוסף, תוצע לראשונה גרסת GR Sport באווירה ספורטיבית, עם סבכה שונה, תגיות GR, חישוקים ספורטיביים יותר, תא נוסעים בגימור שחור ואפור ורקמת GR.

את יחידת ההנעה עם מנוע ה-1.0 ליטר האטמוספרי בהספק של 72 כ"ס והתיבה הרציפה, תחליף זו ההיברידית בנפח 1.5 ליטר המוכרת מהיאריס למשל. ליחידת ההנעה ההיברידית הספק משולב של 116 כ"ס עם האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות (תוספת של 44 כ"ס וקיזוז ההאצה בכ-5.5 שניות).
זו הפעם הראשונה בה מוצעת היברידית מלאה (לא מיקרו-היברידית) בקטגוריית המיני וכדי לעשות זאת, טויוטה פיצלו את מארז הסוללה מתחת למושבים האחוריים, ואת הסרח הקדמי האריכו ב-7.6 ס"מ כדי לאכלס את המנוע הגדול יותר, וזאת ללא שינוי בבסיס הגלגלים (2.43 מ`) או בנפח תא המטען (231 ליטר). בטויוטה מציינים כי המעבר ליחידת הנעה זו צמצמה את טביעת הרגל הפחמנית של הדגם ב-18%.
בטויוטה מציינים כי חומרי הבידוד שופרו באזורי הדשבורד, מכסה המנוע ובתחתית המרכב, וברמות הגימור הגבוהות גם חלונות עבים יותר וחומרי בידוד נוספים ברכב. בגרסת ה-GR Sport, כך לפי טויוטה, מערך המתלים והבולמים וכן תגובות ההגה, כוילו לתחושה דינמית יותר.
