
מכונית הסאלון ג`נסיס G80 בגרסת המחודשת הגיעה לישראל באוקטובר 24` והוצעה ברמת גימור אחת, "לאקשרי", עשירה באבזור ואילו מנוע ה-2.5 ליטר טורבו (300 כ"ס) שודך להנעה כפולה במקום אחורית טרום מתיחת הפנים וזאת במחיר כניסה של 489 אלף שקל (שהיוו אז התייקרות של 40 אלף שקל לעומת הדגם היוצא) ובינואר 25` המחיר התייקר ב-10 אלף שקל.
חודש לאחר מכן נחתה בישראל ה-GV80 המחודש, ולראשונה בגרסת הקופה שהגיע עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ובהספק של 409 כ"ס (34 כ"ס יותר מה-GV80 המחודש הרגיל), עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בורר מצבי שטח, מצב ספורט ואפשרות בחירה לעוצמת הבלימה. זאת במחיר כניסה של 669 אלף שקל לרמת הגימור "לאקשרי" שעבר התייקרות בינואר 25` ל-675 אלף שקל.
כעת, היבואנית כלמוביל, החלה בשיווק גרסאות כניסה מוזלות לשני הדגמים, כשהפערים עומדים על 99 אלף שקל ב-G80 ו-75 אלף שקל ב-GV80 קופה, מה שיוצר תחרות עזה מול דגמי ב.מ.וו למשל, עם סדרה 5 (מ-480 אלף שקל) וה-X6 (מ-740 אלף שקל). הפערים לא מבוטלים – על מה תוותרו?
חודש לאחר מכן נחתה בישראל ה-GV80 המחודש, ולראשונה בגרסת הקופה שהגיע עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ובהספק של 409 כ"ס (34 כ"ס יותר מה-GV80 המחודש הרגיל), עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בורר מצבי שטח, מצב ספורט ואפשרות בחירה לעוצמת הבלימה. זאת במחיר כניסה של 669 אלף שקל לרמת הגימור "לאקשרי" שעבר התייקרות בינואר 25` ל-675 אלף שקל.
כעת, היבואנית כלמוביל, החלה בשיווק גרסאות כניסה מוזלות לשני הדגמים, כשהפערים עומדים על 99 אלף שקל ב-G80 ו-75 אלף שקל ב-GV80 קופה, מה שיוצר תחרות עזה מול דגמי ב.מ.וו למשל, עם סדרה 5 (מ-480 אלף שקל) וה-X6 (מ-740 אלף שקל). הפערים לא מבוטלים – על מה תוותרו?

גרסת הכניסה החדשה של מכונית הסאלון G80 תיקרא "אקסקלוסיב" ולעומת ה"לאקשרי" היא מסירה מהמפרט את העיסוי מהמושבים הקדמיים וריפוד העור הופך סינטטי, תיפרדו גם מהתצוגה העילית, ומערכת השמע עם 9 רמקולים (במקום B&O עם 19 רמקולים), דיפון הפנים "שחור פסנתר" (במקום אלומיניום), אין וילונות בחלונות הצד האחוריים ובחלון האחורי, והחישוקים קטנים ל-"18 (במקום "19).
פרט לכך נמצא כאן מסך "27 משולב לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות, חימום ואוורור, חימום במושבים האחוריים, הגה מתכוונן חשמלית ומחומם, גג פנורמי, בקרת אקלים תלת-אזורית ועוד. תחום הבטיחות נותר זהה ומקיף.
ג`נסיס G80 המחודשת – מחירון:
ג`נסיס G80 המחודשת ברמת גימור Exclusive תעלה 399,990 שקל (חדשה)
ג`נסיס G80 המחודשת ברמת גימור Luxury תעלה 499,000 שקל (ללא שינוי)
ג`נסיס GV80 קופה
גרסת הכניסה החדשה ב-GV80 קופה עונה לשם "אלגנט" ולעומת ה"לאקשרי" ששווקה עד כה כגרסת הכניסה, אתם תאלצו להיפרד ממערכת העיסוי במושבים הקדמיים והזיכרונות, מדוושות האלומיניום, במקום דיפון עץ בתא הנוסעים ישנו דיפון אלומיניום, אין אופציה לוילונות צד אינטגרליים בחלונות האחוריים, ובמקום מערכת השמע של בנג & אולפסן עם 18 רמקולים ישנה מערכת שמע רגילה עם 9 רמקולים.
פרט לכך תמצאו גם כאן מסך "27 משולב ללוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום ואוורור, הגה מתכוונן חשמלית ומחומם, גג פנורמי, בקרת אקלים תלת-אזורית, חישוקי "20 ועוד. גם במקרה של ה-GV80 תחום הבטיחות נותר מקיף וללא שינוי.
ג`נסיס GV80 קופה - מחירון:
ג`נסיס GV80 קופה ברמת גימור Elegant תעלה 599,990 שקל (חדשה)
ג`נסיס GV80 קופה ברמת גימור Luxury תעלה 675,000 שקל (ללא שינוי)
ג`נסיס GV80 קופה ברמת גימור Ultimate תעלה 725,990 שקל (ללא שינוי)
גרסת הכניסה החדשה ב-GV80 קופה עונה לשם "אלגנט" ולעומת ה"לאקשרי" ששווקה עד כה כגרסת הכניסה, אתם תאלצו להיפרד ממערכת העיסוי במושבים הקדמיים והזיכרונות, מדוושות האלומיניום, במקום דיפון עץ בתא הנוסעים ישנו דיפון אלומיניום, אין אופציה לוילונות צד אינטגרליים בחלונות האחוריים, ובמקום מערכת השמע של בנג & אולפסן עם 18 רמקולים ישנה מערכת שמע רגילה עם 9 רמקולים.
פרט לכך תמצאו גם כאן מסך "27 משולב ללוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם חימום ואוורור, הגה מתכוונן חשמלית ומחומם, גג פנורמי, בקרת אקלים תלת-אזורית, חישוקי "20 ועוד. גם במקרה של ה-GV80 תחום הבטיחות נותר מקיף וללא שינוי.
ג`נסיס GV80 קופה - מחירון:
ג`נסיס GV80 קופה ברמת גימור Elegant תעלה 599,990 שקל (חדשה)
ג`נסיס GV80 קופה ברמת גימור Luxury תעלה 675,000 שקל (ללא שינוי)
ג`נסיס GV80 קופה ברמת גימור Ultimate תעלה 725,990 שקל (ללא שינוי)
