


העיצוב החיצוני דינאמי יותר, עם חזית מחודדת וסבכה בעלת קווים אנכיים המתכנסים למרכז, זאת לצד צמד יחידות תאורה צרות, תאורת יום מחודדות בקצוות וסמל מותג מואר. הפרופיל נותר דומה יחסית עם קווי כנפיים מודגשים יותר ותא מטען קצר יחסית. הפנסים האחוריים בסגנון שהוצג במוראנו החדש, כאשר הפעם החידוד בקצה פונה כלפי מטה, הם מחוברים בפס תאורת לד אדום ורקע שחור. בנוסף לרמות הגימור השונות להן חישוקי "16 או "17, תוצע גם גרסת SR בעיצוב ספורטיבי עם חישוקי "18, גימורים מושחרים וספוילר אחורי
בהשוואה לדור היוצא, הסנטרה החדשה ארוכה ב-1.5 ס"מ (4.65 מ'), רוחבה זהה (1.82 מ'), גבוהה ב-0.3 ס"מ בלבד (1.45 מ') ובסיס הגלגלים קצר בס"מ אחד (2.70 מ'). תא המטען בנפח 405 ליטר.

תא הנוסעים חדש לגמרי, אך הוא שומר על כמה נקודות מוכרות. ראשית לא ניתן להתעלם משני המסכים בגודל "12.3 כל אחד, ללא המחוונים ולמולטימדיה הכוללת קישוריות אלחוטיות לנייד, משטח טעינה אלחוטית, שירותי הזרמת מדיה ומערכת שמע Bose (בהתאם לרמת הגימור), כאשר תחתיה, במקום שלושת פתחי מיזוג עגולים ישנם כאלו מלבניים, אך זה המרכזי אינו פעיל והוא כולל במסגרת הכסופה את גלגלת עוצמת השמע, כפתורי העברת השירים/תחנות, כפתור אורות החירום והפעלת המצלמה.
המבנה המוכר נמשך עם מיקום נפרד לפאנל בקרת האקלים (ללא פתחי מיזוג לאחור), אך אלו מתופעלים הפעם במגע. הקונסולה בין המושבים מציע את אותו הסידור לידית ההילוכים, כפתור ההנעה ומחזיקי הכוסות, זאת לצד בלם יד חשמלי עם פונקציית "אוטו הולד", בורר מצבי הנהיגה וכפתור כיבוי למערכת "עצור וסע". יש כמובן גם הגה חדש, השופע כפתורים פיזיים, ועם אופציה לחימום; מפתח חכם מבוסס קרבה, ולסיום, תאורת אווירה עם 64 צבעים.
מערך הבטיחות Pro Pilot Assist 2, הכולל כמובן את כל המערכות המקובלות וכן מערכת התרעת רכב בשטח מת משודרגת הכוללת הפעם התערבות למניעת תאונה וכן 10 כריות אוויר.
יחידות הנעה וביצועים
בתחום ההנעה לא חל שינוי והסנטרה תמשיך להציע את מנוע הבנזין האטומספרי בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 149 כ"ס ובשידוך להנעה קדמית ותיבה רציפה. בניסאן מציינים שתיבת ההילוכים עברה כיול מחדש לטובת תחושת תאוצה חלקה יותר ואילו מצב נהיגה "ספורט" מחדד את דוושת ההאצה ויוצר תחושה של העברת הילוכים.
בתחום הנוחות והתנהגות הכביש, מציינים בניסאן כי השלדה הוקשחה ב-6%, למוט ההיגוי בולם זעזועים חדש להפחת הרעידות מהכביש, שסותמי בולמים חדשים המסייעים בשיכוך מהמורות ומרווחים שונים צומצמו לטובת הפחתת רעשים.
בתחום ההנעה לא חל שינוי והסנטרה תמשיך להציע את מנוע הבנזין האטומספרי בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 149 כ"ס ובשידוך להנעה קדמית ותיבה רציפה. בניסאן מציינים שתיבת ההילוכים עברה כיול מחדש לטובת תחושת תאוצה חלקה יותר ואילו מצב נהיגה "ספורט" מחדד את דוושת ההאצה ויוצר תחושה של העברת הילוכים.
בתחום הנוחות והתנהגות הכביש, מציינים בניסאן כי השלדה הוקשחה ב-6%, למוט ההיגוי בולם זעזועים חדש להפחת הרעידות מהכביש, שסותמי בולמים חדשים המסייעים בשיכוך מהמורות ומרווחים שונים צומצמו לטובת הפחתת רעשים.
