
לואיס המילטון נעל היום (ראשון) את אחד מרגעי השפל שלו כנהג פורמולה 1. בן ה-40 שזכה בעברו בשבע אליפויות בסבב זינק מהמקום ה-12 במירוץ בהונגריה, ואם אולי חשב שיצליח לפחות להשתחל לניקוד - התקוות הללו נמוגו כאשר גם את המירוץ הוא סיים במקום ה-12. בכך, לראשונה ב-18 שנות הקריירה הוא סיים מחוץ לניקוד בהונגריה.
לאחר המירוץ המילטון נשאל בנוגע לאמירה שלו בסיום מקצה הדירוג על כך ש"פרארי כנראה צריכה להחליף את הנהג שלה ולא את המכונית", וסיפר: "כשיש לך את ההרגשה הזו, אז ההרגשה הזו קיימת. קורים הרבה דברים מאחורי הקלעים, זה לא כל כך נהדר". לאחר מכן נשאל האם הוא איבד את האהבה שלו למירוצים, ואמר: "לא, אני עדיין אוהב לנהוג במירוצים".
בתקשורת מסביב לפורמולה 1 ניסו לפענח את המסרים של הנהג הבריטי, וכתבו: "אין ספק שהתגובות שלו מעלות חשש בנוגע לאפשרות שאולי לא ינהג ב-2026. אבל בסוף, נראה שפרארי רוצה יציבות והמילטון מקבל גיבוי ממנה. נכון למה שידוע כיום פרארי לא מתכננת לפטר אותו לפני סוף החוזה ב-2026, למרות שהוא הצל של עצמו".
מי שהגן על המילטון הוא מנהל מרצדס טוטו וולף, שידע שנים מטורפות ביחד עם המילטון. "לואיס מדבר מהלב שלו", אמר, "זה גם מה שקרה כשדיברו איתו אחרי מקצה הדירוג. זה היה מאוד חשוף מצידו, הוא היה מבואס. זה קרה גם תחתיי שהוא הרגיש שהוא לא נהג מספיק טוב, מאז ומתמיד הוא פתוח מבחינה רגשית. הוא יכעס על עצמו, אבל הוא הגדול בכל הזמנים ותמיד יהיה הגדול בכל הזמנים. שום דבר לא יקח את זה ממנו, ובטח שלא סוף שבוע אחד. הוא צריך לזכור תמיד - הוא הגדול שידע הענף. הוא לא צריך ללכת לשום מקום בשנה הבאה, עדיין יש לו את זה".
המילטון נמצא במקום השישי באליפות הנהגים עם 109 נקודות בסך הכל - פיגור של 42 נקודות משותפו בפרארי שארל לקלר. מי שנאבקים ראש בראש על תואר ראשון בקריירה הם שני נהגי מקלרן אוסקר פיאסטרי (284 נקודות) ולנדו נוריס (275 נקודות).
לאחר המירוץ המילטון נשאל בנוגע לאמירה שלו בסיום מקצה הדירוג על כך ש"פרארי כנראה צריכה להחליף את הנהג שלה ולא את המכונית", וסיפר: "כשיש לך את ההרגשה הזו, אז ההרגשה הזו קיימת. קורים הרבה דברים מאחורי הקלעים, זה לא כל כך נהדר". לאחר מכן נשאל האם הוא איבד את האהבה שלו למירוצים, ואמר: "לא, אני עדיין אוהב לנהוג במירוצים".
בתקשורת מסביב לפורמולה 1 ניסו לפענח את המסרים של הנהג הבריטי, וכתבו: "אין ספק שהתגובות שלו מעלות חשש בנוגע לאפשרות שאולי לא ינהג ב-2026. אבל בסוף, נראה שפרארי רוצה יציבות והמילטון מקבל גיבוי ממנה. נכון למה שידוע כיום פרארי לא מתכננת לפטר אותו לפני סוף החוזה ב-2026, למרות שהוא הצל של עצמו".
מי שהגן על המילטון הוא מנהל מרצדס טוטו וולף, שידע שנים מטורפות ביחד עם המילטון. "לואיס מדבר מהלב שלו", אמר, "זה גם מה שקרה כשדיברו איתו אחרי מקצה הדירוג. זה היה מאוד חשוף מצידו, הוא היה מבואס. זה קרה גם תחתיי שהוא הרגיש שהוא לא נהג מספיק טוב, מאז ומתמיד הוא פתוח מבחינה רגשית. הוא יכעס על עצמו, אבל הוא הגדול בכל הזמנים ותמיד יהיה הגדול בכל הזמנים. שום דבר לא יקח את זה ממנו, ובטח שלא סוף שבוע אחד. הוא צריך לזכור תמיד - הוא הגדול שידע הענף. הוא לא צריך ללכת לשום מקום בשנה הבאה, עדיין יש לו את זה".
המילטון נמצא במקום השישי באליפות הנהגים עם 109 נקודות בסך הכל - פיגור של 42 נקודות משותפו בפרארי שארל לקלר. מי שנאבקים ראש בראש על תואר ראשון בקריירה הם שני נהגי מקלרן אוסקר פיאסטרי (284 נקודות) ולנדו נוריס (275 נקודות).
