

אבל לפני שנקפוץ למחוזות האלו, נציין כי כיום משווק הריינג' רובר ספורט בעיקר בגרסאות הדיזל 6 צילינדרים בטור בנפח של 3.0 ליטר בהספקים של 250, 300 או 350 כ"ס, זאת לצד שתי גרסאות פלאג-אין בעלות מנוע בנזין בנפח זהה לדיזל ובהספקים של 460 או 550 כ"ס. אם בכל זאת רציתם מנוע בנזין בלבד, הייתם צריכים לבחור ב-P530 הבכירה – V8 בנפח 4.4 ליטר ובהספק של 530 כ"ס, אך כעת מציעה "המזרח", היבואנית המקומית, גרסת בנזין נגישה יותר – ה-P400.
יחידת הנעה
לריינג' רובר P400 מנוע בנזין, 6 צילינדרים בטור, בנפח 3.0 ליטר ובהספק של 400 כ"ס (כמשתמע משם הגרסה). המנוע משודך כמובן להנעה כפולה ולתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים כביתר הגרסאות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.5 שניות.
בהשוואה לגרסת הדיזל החזקה היותר (D350) ל-P400 יש 50 כ"ס יותר, 15 קג"מ פחות, אבל הוא זריז יותר ב-0.3 שניות ל-100 קמ"ש.
רמת גימור
הריינג' רוב רובר ספורט 3.0 ליטר בנזין יוצע ברמת גימור דיינמיק SE, שמתברגת מעל ה-S ומתחת ל-HSE ול"אוטוביוגרפי" הבכירה. תוכלו למצוא כאן ריפודי עור, מושבים מתכווננים חשמלית ל-20 מצבים, כולל חימום ואוורור, הגה מחומם, מושבים אחוריים מחוממים, דיפון תקרה שחור, סגירת וואקום בדלתות, מערכת שמע של "מרידיאן" וחישוקי "22. זאת בנוסף לאבזור הקיים ברמת הגימור S הכולל למשל מסך מולטימדיה "13.1, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, הגה מתכוונן חשמלית, גג פנורמי, תא מטען חשמלי ומתלי אוויר.
אם בכל זאת אתם תוהים מה מוסיפה רמת הגימור HSE נספר שהיא מציעה מראה מרכזית דיגיטלית, אוורור גם במושבים האחוריים, חניה אוטומטית, שדרוג למערכת השמע (תלת ממד) וקליפרים בצבע שחור. אגב, מערכת עיסוי תמצאו רק ב"אוטוביוגרפי" הבכירה.
ריינג' רובר ספורט – מחירון:
ריינג' רובר ספורט D250 ברמת גימור S יעלה 731 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D250 ברמת גימור דיינמיק SE יעלה 794.6 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D300 ברמת גימור דיינמיק SE יעלה 853.5 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D300 ברמת גימור דיינמיק HSE יעלה 912.2 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D350 ברמת גימור "אוטוביוגרפי" יעלה 983.3 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט P400 ברמת גימור דיינמיק SE יעלה 854.5 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט P530 ברמת גימור "אוטוביוגרפי" יעלה 1.13 מיליון שקל
ריינג' רובר ספורט PHEV 460 ברמת גימור דיינמיק HSE יעלה 957 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט PHEV 550 ברמת גימור "אוטוביוגרפי" יעלה 1.11 מיליון שקל
ריינג' רובר ספורט SV יעלה 1.4 מיליון שקל
ריינג' רובר ספורט SV "קרבון" יעלה 1.56 מיליון שקל
הריינג' רוב רובר ספורט 3.0 ליטר בנזין יוצע ברמת גימור דיינמיק SE, שמתברגת מעל ה-S ומתחת ל-HSE ול"אוטוביוגרפי" הבכירה. תוכלו למצוא כאן ריפודי עור, מושבים מתכווננים חשמלית ל-20 מצבים, כולל חימום ואוורור, הגה מחומם, מושבים אחוריים מחוממים, דיפון תקרה שחור, סגירת וואקום בדלתות, מערכת שמע של "מרידיאן" וחישוקי "22. זאת בנוסף לאבזור הקיים ברמת הגימור S הכולל למשל מסך מולטימדיה "13.1, משטח טעינה אלחוטית, מצלמות היקפיות, הגה מתכוונן חשמלית, גג פנורמי, תא מטען חשמלי ומתלי אוויר.
אם בכל זאת אתם תוהים מה מוסיפה רמת הגימור HSE נספר שהיא מציעה מראה מרכזית דיגיטלית, אוורור גם במושבים האחוריים, חניה אוטומטית, שדרוג למערכת השמע (תלת ממד) וקליפרים בצבע שחור. אגב, מערכת עיסוי תמצאו רק ב"אוטוביוגרפי" הבכירה.
ריינג' רובר ספורט – מחירון:
ריינג' רובר ספורט D250 ברמת גימור S יעלה 731 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D250 ברמת גימור דיינמיק SE יעלה 794.6 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D300 ברמת גימור דיינמיק SE יעלה 853.5 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D300 ברמת גימור דיינמיק HSE יעלה 912.2 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט D350 ברמת גימור "אוטוביוגרפי" יעלה 983.3 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט P400 ברמת גימור דיינמיק SE יעלה 854.5 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט P530 ברמת גימור "אוטוביוגרפי" יעלה 1.13 מיליון שקל
ריינג' רובר ספורט PHEV 460 ברמת גימור דיינמיק HSE יעלה 957 אלף שקל
ריינג' רובר ספורט PHEV 550 ברמת גימור "אוטוביוגרפי" יעלה 1.11 מיליון שקל
ריינג' רובר ספורט SV יעלה 1.4 מיליון שקל
ריינג' רובר ספורט SV "קרבון" יעלה 1.56 מיליון שקל
