


יחידת הנעה
המוקה העדכני מצטרף לשאר דגמי קונצרן סטלנטיס המצוידים במנוע ה-1.2 ליטר החדש, בעל שרשרת תזמון וסיוע היברידי-מתון. ההספק עומד על 145 כ"ס (+15 כ"ס לעומת טרום מתיחת הפנים) והשידוך כעת לתיבה כפולת מצמדים עם 6 הילוכים (פלנטרית עם 8 הילוכים טרום מתיחת הפנים). ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.7 שניות (איטי ב-1.5 שניות) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר (שיפור של כ-4.2 ק"מ לכל ליטר).
בשנה הבאה צפויה להגיע גרסתו החשמלית של המוקה, עם מנוע חשמלי חזק יותר בהספק 156 כ"ס (לעומת 136 כ"ס) וסוללה בקיבולת גדולה יותר של 54 קוט"ש וטווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ.
ומה לגבי ה-GSE הספורטיבית החשמלית? מהיבואנית, קבוצת לובינסקי, נמסר שהשיווק נמצא בבחינה...
לעומת הדגם היוצא שהציע 3 רמות גימור (אלגנס, GS ליין ואולטימייט), כעת מוצעת רק רמת גימור אחת, GS Line, המציעה כעת יותר אבזור לעומת זו הקודמת. נמצא כאן כבעבר לוח מחוונים ומסך מולטימדיה בגודל "10 (כ"א) לצד ממשק עדכני, מערכת ניווט, קישוריות אלחוטיות לנייד (חוטי בעבר) ומשטח טעינה אלחוטית (חדש), תאורת מטריקס לד (חדש, בעבר רק ב"אולטימייט"), הגה מחומם ופקדי העברת הילוכים, חיישני גשם ותאורה, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמת רוורס, מראה נגד סנוור, ריפוד בד משולב עור, דוושות אלומיניום, סמלים מושחרים, גג שחור וחישוקי "18.
בבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מרכז נתיב, התרעת רכב בשטח מת, אורות גבוהים אוטומטיים וזיהוי תמרורים מורחב (כולל שלטי אין כניסה ואיסור עקיפה).
