


כאמור, הטיגו 9 פרו הוא רכב פנאי גדול ממדים ובהשוואה לסנטה פה, הוא קצר ב-2 ס"מ (4.81 מ'), רחב ב-2.5 ס"מ (1.92 מ'), נמוך ב-2.9 ס"מ (1.74 מ'), בסיס הגלגלים קצר ב-1.5 ס"מ (2.8 מ'). מרווח הגחון גבוה ב-0.6 ס"מ (18.3 ס"מ).
תא המטען בנפח 143 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש, ובקיפול השורה השלישית הנפח יעמוד על 819 ליטר (+191 ליטר). כושר הגרירה מגיע עד 1.5 טון (+390 ק"ג).

לטיגו 9 פרו פלאג-אין יחידת הנעה ייחודית - מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (143 כ"ס) ולצידו 3 מנועים חשמליים, שניים מלפנים ואחד מאחור, בהספקים של 122.4 כ"ס ו-102 כ"ס לקדמיים ו-238 כ"ס לזה האחורי. ההנעה כאמור כפולה (עם בקרת ירידה במדרון), תיבה ההילוכים עם תמסורת ישירה וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.4 שניות.
הסוללה בקיבולת מרשימה של 34.46 קוט"ש המאפשרת נסיעה חשמלית לטווח של 148 ק"מ. טעינה ביתית (0%-100%) אורכת 5 שעות ו-20 דקות (6.6 קילוואט) וטעינה מהירה (30%-80%) אורכת 18 דקות (71 קילוואט).
צריכת הדלק למנוע הבנזין לבדו עומדת על 14.5 ק"מ לליטר, וכידוע ברכבי פלאג-אין, ככל שתטעינו יותר, כך תתרחקו מתחנות הדלק.
אבזור ובטיחות
הצ'רי המגודל ישווק ברמת גימור אחת, Noble, עם רשימת אבזור ארוכה הכוללת הנעה והפעלת מיזוג מרחוק, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומסך מולטימדיה "15.6, מצלמות היקפיות כולל "שלדה שקופה", תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטית (50 וואט, מקורר), ריפוד עור חום, מושבים קדמיים חשמליים, מחוממים, מאווררים ועם מערכת עיסוי, זיכרונות למושב הנהג ולמראות הצד, הגה מחומם, בקרת אקלים תלת אזורית ו-4 פתחי מיזוג מאחור, כוונון חשמלי לשורה השנייה כולל חימום ואוורור, תאורת אווירה, גג שמש, תא מטען חשמלי, מערכת שמע Sony עם 14 רמקולים, חישוקי "20 ועוד.
מערך הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת מהירות חכמה וזיהוי תמרורים, שמירה על מרכז נתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת התנגשות מאחור והתרעת ערנות והיסח דעת נהג.
הטיגו 9 פרו טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי, אך האח הקטן, טיגו 8 פרו שנבחן ביולי האחרון וקיבל אז ציון של 4 כוכבים (עקב תקלת בכרית הוילון), נבחן מחדש לאחר תיקון התקלה והפעם השיג את הציון המרבי של 5 כוכבים.
הצ'רי המגודל ישווק ברמת גימור אחת, Noble, עם רשימת אבזור ארוכה הכוללת הנעה והפעלת מיזוג מרחוק, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומסך מולטימדיה "15.6, מצלמות היקפיות כולל "שלדה שקופה", תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטית (50 וואט, מקורר), ריפוד עור חום, מושבים קדמיים חשמליים, מחוממים, מאווררים ועם מערכת עיסוי, זיכרונות למושב הנהג ולמראות הצד, הגה מחומם, בקרת אקלים תלת אזורית ו-4 פתחי מיזוג מאחור, כוונון חשמלי לשורה השנייה כולל חימום ואוורור, תאורת אווירה, גג שמש, תא מטען חשמלי, מערכת שמע Sony עם 14 רמקולים, חישוקי "20 ועוד.
מערך הבטיחות כולל 10 כריות אוויר, את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת מהירות חכמה וזיהוי תמרורים, שמירה על מרכז נתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת התנגשות מאחור והתרעת ערנות והיסח דעת נהג.
הטיגו 9 פרו טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי, אך האח הקטן, טיגו 8 פרו שנבחן ביולי האחרון וקיבל אז ציון של 4 כוכבים (עקב תקלת בכרית הוילון), נבחן מחדש לאחר תיקון התקלה והפעם השיג את הציון המרבי של 5 כוכבים.
