

הטורס הייבריד יוצע במחיר כניסה של 180 אלף שקל, יקר מגרסת הבנזין ב-10 אלף שקל, אך מחיר זהה לטויוטה קורולה קרוס למשל. בנוסף, כמבצע השקה, תינתן הנחת של 5,000 שקל עד לסוף החודש. אם כך, מהם ההבדלים בביצועים וברמות הגימור?

KGM טורס הייבריד עושה שימוש גם כן במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5, אך בהספק מופחת (150 כ"ס לעומת 163 כ"ס), אך בשילוב הנעה חשמלית (177 כ"ס) הניזונה מסוללה בקיבולת 1.83 קוט"ש, מתקבל הספק משולב של 204 כ"ס.
הכוח יורד לגלגלים הקדמיים בלבד דרך תמסורת ישירה חכמה (לעומת פלנטרית בבנזין), כאשר המנוע החשמלי הוא המניע העיקרי ומנוע הבנזין משמש כגנרטור, אך יכול גם באמצעות תמסורת אחרת להתחבר ישירות לגלגלים ולסייע, מערך דומה הנמצא גם בהיברידיות של הונדה למשל. עוד נמצא כאן מנופי שליטה מאחורי ההגה, אך הפעם לשליטה על הרגנרציה. מהיבואנית נמסר כי אם תעלה דרישה, קיימת גם גרסת הייבריד 4X4, כמו כן הטורס EVX החשמלי לא צפוי להגיע ארצה.
לעומת גרסת הבנזין, משך ההאצה ל-100 קמ"ש מתקצר ב-1.1 שניות ועומד על 9 שניות ואילו צריכת הדלק עומדת על 17 ק"מ לליטר, שיפור של 5.3 ק"מ לכל ליטר. כושר הגרירה מפחית 200 ק"ג ועומד על 500 ק"ג ועד 1,300 ק"ג לנגרר עם בלמים.
רמות גימור
בדומה לגרסת הבנזין, גם הטורס הייבריד יוצע בשתי רמות גימור, כאשר גרסה הכניסה שלו "פרימיום" דומה לגרסת הכניסה "אורבן" של הטורס בנזין. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומסך מולטימדיה בגודל זהה כולל קישוריות לנייד, תוספת שקע USB-C מאחור, מצלמת רוורס, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, ריפוד עור סינטטי, מפתח חכם, גג פנורמי וחישוקי "18.
רמת הגימור הבכירה עונה לשם "אקזקיוטיב" והיא כוללת בנוסף ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, עם חימום ואוורור וכן חימום למושבים האחוריים.
בבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות, 8 כריות אוויר (כולל כרית בין הנהג לנוסע וכרית הגנה לברכי הנהג), כולל מערכות בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת התערבות למניעת תאונה והתרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה שלא קיימות בטורס בנזין (התרעות בלבד), זאת בנוסף לאורות גבוהים אוטומטיים והתרעת עייפות.
KGM טורס – מחירון:
KGM טורס 1.5 ליטר בנזין 2X4 ברמת גימור Urban יעלה 170 אלף שקל
KGM טורס 1.5 ליטר בנזין 4X4 ברמת גימור Premium יעלה 192 אלף שקל
KGM טורס 1.5 ליטר היברידי 2X4 ברמת גימור Premium יעלה 180 אלף שקל
KGM טורס 1.5 ליטר היברידי 2X4 ברמת גימור Executive יעלה 190 אלף שקל
לרכב תיתן אחריות למשך 3 שנים או 100 אלף ק"מ, על הסוללה 5 שנים או 150 אלף ק"מ, ומרווח הטיפולים עומד על שנה או 15 אלף ק"מ (המוקדם מביניהם).
בדומה לגרסת הבנזין, גם הטורס הייבריד יוצע בשתי רמות גימור, כאשר גרסה הכניסה שלו "פרימיום" דומה לגרסת הכניסה "אורבן" של הטורס בנזין. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומסך מולטימדיה בגודל זהה כולל קישוריות לנייד, תוספת שקע USB-C מאחור, מצלמת רוורס, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, ריפוד עור סינטטי, מפתח חכם, גג פנורמי וחישוקי "18.
רמת הגימור הבכירה עונה לשם "אקזקיוטיב" והיא כוללת בנוסף ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, עם חימום ואוורור וכן חימום למושבים האחוריים.
בבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות, 8 כריות אוויר (כולל כרית בין הנהג לנוסע וכרית הגנה לברכי הנהג), כולל מערכות בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת התערבות למניעת תאונה והתרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה שלא קיימות בטורס בנזין (התרעות בלבד), זאת בנוסף לאורות גבוהים אוטומטיים והתרעת עייפות.
KGM טורס – מחירון:
KGM טורס 1.5 ליטר בנזין 2X4 ברמת גימור Urban יעלה 170 אלף שקל
KGM טורס 1.5 ליטר בנזין 4X4 ברמת גימור Premium יעלה 192 אלף שקל
KGM טורס 1.5 ליטר היברידי 2X4 ברמת גימור Premium יעלה 180 אלף שקל
KGM טורס 1.5 ליטר היברידי 2X4 ברמת גימור Executive יעלה 190 אלף שקל
לרכב תיתן אחריות למשך 3 שנים או 100 אלף ק"מ, על הסוללה 5 שנים או 150 אלף ק"מ, ומרווח הטיפולים עומד על שנה או 15 אלף ק"מ (המוקדם מביניהם).
