אחרי שהמציאו את ה"ברייקינג ניוז", פריצות לשידור עם אירועי חדשות חשובים בכל שעה ביום, רשת CNN נאלצה בשנים האחרונות להמציא את עצמה מחדש. זאת בשל עליית הרשתות החברתיות ששינו את עולם התקשורת המסורתית, וגם בשל "חיבתו" המיוחדת של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ לרשת. סגנית נשיא CNN במחלקת תוכן, איימי אנטליס, הגיעה לישראל וסיפרה על העבודה באחד מגופי התקשורת המרכזיים בארה"ב ובעולם כולו.
כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות
אשת התקשורת האמריקנית הגיעה לארץ יחד עם עוד 200 אנשי תקשורת בכירים מהעולם לכנס INTV השישי של קשת שהתקיים בירושלים. "כשאתה מגיע ל-CNN אתה מקבל את הכותרות, אבל גם את המשמעות שמאחוריהן", הסבירה אנטליס את הערך המוסף של התקשורת המוסדית ויתרונה על פני הרשתות החברתיות.
מאז שנכנס טראמפ לבית הלבן, הוא מקפיד לתחזק קרב מתמיד מול רשת החדשות ומשתמש רבות בצמד המילים: "פייק ניוז". אך ב-CNN טוענים כי הם יודעים כיצד להתמודד עם האתגר. "זה רק מדגיש את הלחץ ומגביר את המחויבות שלנו", טענה אנטליס. "טראמפ הוא הנשיא, הוא הסיפור שאנחנו מכסים. אנחנו מחילים עליו את אותם סטנדרטים ומקדישים את אותה תשוקה ומשאבים כמו לכל סיפור גדול אחר שחשוב לצופים שלנו".
עם זאת, על אף שחשבו שכבר ראו הכל, ההתפרצות חסרת התקדים של הנשיא כלפי הכתב של CNN בבית הלבן ג'ים אקוסטה לפני מספר חודשים הדהימה את כולם ברשת. "אתה אדם נורא", הטיח הנשיא בכתב ואף גירש אותו משטח הבית הלבן. מחאתם של הכתבים מערוצי התקשורת אחרים הביאה להשבתו המהירה של אקוסטה לעבודתו.
כשתעזוב את ישראל, תצטרף אנטליס לצוות של CNN שכבר מתכונן במרץ לקראת האירוע הגדול הבא: הבחירות הסוערות לנשיאות ארה"ב בשנת 2020.