ליצור פרסומות שיגרמו לאנשים לצאת ממצב הדמדומים השכלי שהם נכנסים אליו בזמן הפסקת פרסומות זו משימה קשה. רשת Campbell's עשתה זאת בחודשים האחרונים בזכות פרסומת שהציגה משפחה חד-מינית. בפרסומת נראים שני אבות מאכילים את בנם בשיטת ה"מטוס", כאשר כל אחד אומר לו את המשפט האגדי מסרטי מלחמת הכוכבים - "אני אביך".
אבל לא כולם אהבו את הפרסומת. מאז עלייתה לשידור בארה"ב ובאינטרנט, עלו לדף של החברה תגובות רבות של גולשים שהודיעו כי לא יקנו יותר את מרקי קמפבל בגלל הפרסומת התומכת במשפחות חד-מיניות. דף הפייסבוק We Hope That Helps ("אנחנו מקווים שעזרנו"), העונה לתגובות בדפי פייסבוק של החברות בצורה שיוצריו מאמינים שהחברות צריכות לעשות זאת, לא אהב את שטף התגובות ההומופוביות והחליט להתחיל לענות עליהן.
לאחר ימים של מלחמה במגיבים הומופובים הגיעו מפעילי הדף, בן פאלמר וניק פרייס, לתגובה הבאה:
"הפרסומת החדשה שלכם עם שני האבות מחליאה אותי", כתבה גולשת בשם קים ספירז קוק.
השניים כתבו לה בשם החברה: "שלום קים! אם את מרגישה חולה, אנו מציעים ליהנות מפחית טעימה של מרק עוף עם אטריות של קמפבל. ודאי שאת אוכלת אותו חם, כך שיוכל לסייע לחמם את ליבך הקר והמת".
התגובה המקסימה שותפה גם בדף של השניים וצברה תוך יומיים וחצי 22,600 שיתופים ומספר כמעט זהה של לייקים. מאות מגיבים שראו אותה ברחבי הרשת נכנסו לדף של מרקי קמפבל והבטיחו לרכוש אותם כדי לתמוך בחברה על הפרסומת הסובלנית והתגובה (שכאמור, כלל לא נכתבה על ידי החברה עצמה). נציין כי נראה שיש הסכמה רחבה למדי בין הגולשים שהמרקים המגיעים בקופסאות שימורים אינם טעימים וכי רוב האנשים מתכוונים לתרום אותם - בעדיפות על תרומה לארגונים דתיים, כדי להעמיד אותם בדילמה שבין קבלת תרומה מחברה המעודדת להט"בים לבין ויתור על התרומה.