כמעט 13 שנה עברו מאז חנוכת טרמינל 3 מנמל התעופה בן גוריון, ורק עכשיו מתחיל בפעם הראשונה מאז מהלך לשיפוץ השירותים אותם פוגשים הנוסעים בכניסה לארץ - והכל בזכות תלונה ברשת החברתית.
לפני כשבועיים חזרה עדי גרתי-נער, מנהלת מחלקת אקטואליה ודוקו בקשת, מחופשה "מעולה", כהגדרתה, באמסטרדם. כשנכנסה לשירותים בטרמינל היא הזדעזעה והעלתה לפייסבוק פוסט בו היא שואלת: "למה הדבר הראשון שמי שהתרגש לחזור הביתה צריך לפגוש זה שירותים מצחינים, שבורים ומטונפים? למה הדבר הראשון שתייר שבחר בכל זאת להגיע לכאן פוגש הוא את השירותים האלה? האם אלה הפנים שלנו? כמה עולה לשלם למנקה שיעמוד שם כל הזמן? כמה יעלה לשפץ אותם? אולי יש איש עסקים עשיר שמוכן לתרום לנו בשביל זה?"
בסוף הסטטוס תויגה את רשות שדות התעופה - שלקחה את הסטטוס ברצינות. אתמול (ד') עדכנה גרתי-נער כי דוברת רשות שדות התעופה התקשרה אליה והודיעה לה שבעקבות התלונה בדקו ומצאו שהשירותים בטרמינל לא שופצו כבר יותר מ-10 שנים. לכן, בקרוב יתחיל פיילוט לשיפוץ אחד מתאי השירותים ואחריו ישופצו כל האחרים עד סוף השנה.