פייסבוק מאוד רוצה שאנשים ישתמשו בה בכל זמן, בכל מקום ולכל דבר. לכן, היא משקיעה מאמצים רבים כדי לוודא שטקסטים, תמונות, סרטונים, קישורים ואפילו סקרים והזמנות לאירועים ישאירו את המשתמשים בפנים. אמש היא התקדמה צעד משמעותי כדי למנוע מכם להתנתק ממנה אי פעם והשיקה גרסה ייעודית למקומות עבודה - Facebook at Work.
גרסת הרשת החברתית לעבודה, על פי הדיווחים, נראית דומה למדי לאתר המוכר לכולנו וכוללת אפשרויות דומות. העמוד הראשי מציג עדכונים מאנשי קשר, מאפשר להגיב עליהם, לשתף טקסטים, תמונות ווידאו, להעלות מסמכים ולערוך אותם יחד בו-זמנית ואף לפתוח קבוצות ואירועים. ההבדל היחיד בין הגרסאות, מלבד השורה העליונה שוויתרה על הכחול המוכר לטובת לבן, הוא שאנשי הקשר בגרסה הארגונית של פייסבוק הם לא החברים אלא העמיתים לעבודה.
פייסבוק מבקשת להדגיש כי בגרסה המסחרית אין פרסומות והסחות דעת אחרות, אלא רק התכנים הרלוונטיים לעבודה. היא נפרדת לחלוטין מהגרסה הרגילה של פייסבוק, כך שאין חשש שחומרים יופצו בטעות מחוץ למקום העבודה. היא מציינת אף כי אין צורך בחשבון פייסבוק רגיל כדי להשתמש בגרסה הארגונית - כמו שאין צורך בחשבון מיקרוסופט פרטי כדי להשתמש במייל העסקי של מיקרוסופט במקום העבודה.
לארס רסמוסן, מנהל ההנדסה בפייסבוק, אמר ל-Wired: "מצאנו שהשימוש בפייסבוק ככלי עבודה הופך את יום העבודה שלנו ליעיל יותר. אפשר לבצע בעזרת פייסבוק יותר דברים מאשר בעזרת כל כלי עבודה אחר שאנו מכירים, ואנחנו רוצים להנגיש את זה לעולם".
אתמול הושקה הרשת בתוכנית ניסיונית בה משתתפות כמה חברות, ששמותיהן לא צוינו, אך החברה הבטיחה כי השירות יהפוך זמין לכלל הארגונים בהמשך השנה. עם זאת, עדיין לא ידוע האם בעת ההשקה הסופית יעלה השירות כסף, כמו שירותי מיקרוסופט וגוגל העסקיים.