בשעות האחרונות משתמשים רבים בישראל דיווחו על תקלות באפליקציית ביט, כשהאפליקציה לא נטענה ולא היה ניתן להעביר בה כספים. לאחר מספר שעות התקלה תוקנה - כשלא היה מדובר במתקפת סייבר, אלא בתקלה טכנית.

בבנק הפועלים אישרו את התקלה תחילה ומסרו: "בשעה האחרונה קיימת תקלה באפליקציית ביט. אנו פועלים להשיב את הפעילות לסדרה בהקדם ומתנצלים על חוסר הנוחות".

מדובר בתקלה השנייה בתוך חודש, כאשר גם בתחילת חודש יוני 2025 נרשמה תקלה באפליקציית ביט למשך כשעה. גם אז המידע לא נטען ולא ניתן היה לגשת לחשבון.

ימית, בת 35 מאשקלון, שניסתה להשתמש מוקדם יותר היום באפליקציה, מספרת ל-mako: "הייתי חייבת להעביר כסף דחוף ולא הצלחתי. ניסיתי ממכשיר של חבר והאפליקציה לא עלתה גם אצלו. לא ברור איך האפליקציה מועילה לי אם כל פעם כשאני צריכה אותה בזמן האחרון יש בה תקלות ממושכות".

משתמשים מאוכזבים אחרים – כבר מאתמול - פנו היום לפייסבוק, שם נכתב בין היתר לצד צילום מסך של התקלה באפליקציה: "עוד מישהו נתקל בזה מאתמול? מסוג הדברים שצריכים להטריד את כולם מעצם הרעיון שזה יכול לקרות בטעות".