גוגל עדכנה את לוגו ה-"G" הצבעוני שלה לראשונה מזה כמעט עשור. עדכון לאפליקציית גוגל במכשירי iOS ובמכשירי פיקסל מציג סמל, שכבר אין בו ארבעה מקטעים בצבעים מוצקים. במקום זאת, האדום משתלב בצהוב, הצהוב בירוק והירוק בכחול, מה שיוצר מעבר הדרגתי והופך אותו לתוסס וצבעוני יותר, כך דווח באתר 9to5Google. גוגל ביצעה את השינוי המשמעותי האחרון בלוגו שלה בספטמבר 2015, אז עודכן הגופן של הלוגו לסוג sans-serif מודרני. באותה הזמן, החברה גם חשפה את לוגו ה-"G" החדש שכלל את כל צבעי המותג.
blended colors in new gooogle logo wif an ai token launch:@launchcoin $GLOGO + glogo old logo new logo pic.twitter.com/c5HToSig4V
למרות שהשינוי הנוכחי עדין יותר, השילוב החדש של הצבעים בלוגו מביא אותו להתאמה עם הסגנון של הלוגו של Gemini, שגם בו נעשה שימוש במעבר הדרגתי. נכון לעכשיו, נראה שגוגל עדכנה את הלוגו רק באפליקציה שלה למכשירי iOS ופיקסל. ברשת ובמכשירי אנדרואיד אחרים, הלוגו עדיין מופיע עם גבולות ברורים בין הצבעים.
זה שינוי עדין שלא בטוח שתבחינו בו מיד, במיוחד אם המקום המרכזי שבו אתם רואים את הלוגו הוא במסך הבית. הוא יהיה אף פחות מורגש כאייקון קטן בדפדפן. נראה שגוגל לא משנה כעת את הלוגו הראשי בן שש האותיות שלה, ולא ברור אם לוגואים של מוצרים אחרים עוברים שינוי. תיאורטית, לוגואים אחרים בצבעי המותג – כמו של כרום או מפות - עשויים בעתיד גם הם לכלול מעבר הדרגתי בין הצבעים.