אם אתם צריכים עזרה מוואטסאפ, במיוחד בכל מה שקשור לחסימה, דיווח והשעיה של חשבונות, האפליקציה עובדת על פיצ'ר שיעזור למשתמשים בתקשורת איתה. אתר wabetainfo שמתמחה בעדכוני וואטסאפ מדווח כי בגרסת הבטא של וואטסאפ ל-iOS, תכונה חדשה שמאפשרת מענה לפניות תמיכה באמצעות הודעות שנוצרות על ידי בינה מלאכותית נמצאת בפיתוח.
מטרת הפיצ'ר היא לספק למשתמשים הצעות ותשובות חכמות שנוצרות בידי AI כאשר הם פונים לתמיכה של וואטסאפ, תוך שימוש בטכנולוגיה מאובטחת. כך, משתמשים יכולים לקבל עזרה מדויקת ובזמן – גם מחוץ לשעות הפעילות הרגילות של התמיכה, כפי שכבר התרגלנו לבוטים של חברות עסקיות שפועלים בוואטסאפ, למשל של בנקים, כרטיסי אשראי וכדומה.
למרות שכבר יותר משלוש שנים קיימת האפשרות ליצור קשר עם התמיכה מתוך האפליקציה, וואטסאפ שמה כעת דגש על הפיכת תהליך התמיכה למהיר יותר. בעקבות השקת גרסת הבטא החדשה של וואטסאפ ל-iOS הזמינה באפליקציית TestFlight, התגלה כי וואטסאפ מתחילה להפעיל תכונה חדשה המאפשרת פתיחה מהירה של שיחה עם התמיכה הרשמית לקבלת עזרה.
אומנם גם קודם ניתן היה לפנות לצ'אט עם צוות התמיכה של וואטסאפ, אך הדבר דרש שלב נוסף – ניסוח של השאלה ולעיתים גם צירוף של צילומי מסך להסברת הבעיה. הדרישה הזו לעיתים עיכבה את תהליך קבלת הסיוע או הפכה אותו למורכב יותר. העדכון החדש מבטל את השלב הנוסף הזה לחלוטין. כעת, חלק מהמשתמשים יכולים לפתוח את שיחת התמיכה מיידית – ללא צורך להקליד שאלה או לצרף קבצים מראש.
כדי לגשת לפיצ'ר החדש, יש להיכנס להגדרות באפליקציה, ללחוץ על "עזרה", ואז על "מרכז העזרה". בגלילה לתחתית המסך תופיע האפשרות "זקוקים לעזרה נוספת? צרו קשר". בלחיצה הראשונה על אפשרות זו תיפתח חלונית הסבר על הצ'אט עם התמיכה הרשמית. בפעמים הבאות לחיצה תפתח ישירות את הצ'אט – ללא חלונית ההסבר.
צ'אט התמיכה הרשמי עם צוות וואטסאפ מסומן באייקון אימות רשמי (הסימון הכחול), כדי שמשתמשים יוכלו לדעת בבירור שהם מדברים עם האפליקציה הרשמית ולא עם מתחזים לה.
בתוך צ'אט התמיכה הרשמית, המשתמשים יקבלו תחילה מענה ראשוני מבוסס בינה מלאכותית, שיעזור להתמודד עם שאלות ובעיות נפוצות. המענה מבוסס ה-AI מאפשר תגובות מהירות, אך יש לקחת בחשבון כי לעיתים התשובות עשויות להיות לא מדויקות או לדרוש הבהרה נוספת. עם זאת, משתמשים יכולים תמיד לבקש לדבר עם נציג אנושי במהלך הצ'אט, במידה שהם זקוקים לכך.
למשתמשים שמעדיפים ערוץ תקשורת אחר, או אם האפליקציה לא פועלת, התמיכה זמינה גם באמצעות מייל בכתובת: support@whatsapp.com.
התכונה שמאפשרת פתיחה מהירה של שיחה עם התמיכה הרשמית זמינה לחלק מהמשתמשים בגרסת הבטא של וואטסאפ ל-iOS שהתקינו את הגרסה העדכנית דרך אפליקציית TestFlight, והיא צפויה להתפרס בקרוב לעוד ועוד משתמשים.