תחרות האפ"י הבינלאומית, המתקיימת בלמעלה מ-50 מדינות ובהן ישראל, הודיעה היום (שני) על זכיית mako וקשת בפרס כסף בקטגוריית מהלך שיווקי בתקופת המלחמה, על מהלך ההסברה הנרחב של הקבוצה.

לאחר 7 באוקטובר הציבו בקשת יעד להעלות לתודעה הבינלאומית את העדויות והתיעודים הישראליים לטבח, באמצעות סרטוני הסברה של mako שהופקו במיוחד לאינסטגרם, בנוסף להקמת אתר הסברה מיוחד באנגלית.


 

לצד זאת, הופצו חומרים מתורגמים מכתבות של חדשות 12 והתוכנית "עובדה". מהלך ההנגשה וההפצה השיטתי הניב כ-1.3 מיליארד צפיות ברחבי העולם בתכני הסברה מקוריים וכן בתכני חדשות ודוקו אקטואליים.