1. כל מטוסי האדיר הם חד מושביים
2. בפיתוח המטוס יש 8 שותפות ראשיות
3. במטוס קיימות יותר שורות קוד תוכנה משנדרש כדי לשגר מעבורת חלל
4. למטוס האדיר קיימים שלושה דגמים: A,B,C. מדינת ישראל רכשה את דגם A
5. בעזרת הקסדה יכול הטייס לראות את הקרקע דרך גוף המטוס, ביום ובלילה
6. מטוס האדיר נרכש על ידי 12 מדינות שונות
7. נדרשים יותר מ-300,000 חלקים בכדי לבנות מטוס אחד
8. האדיר מיוצר בשלושה מפעלים שונים בשלוש מדינות
9. למטוס האדיר מנוע אחד, אבל שני כונסי אוויר
10. חלק מכנפי המטוס מיוצר ע"י התעשייה האווירית
11. המהירות המרבית של האדיר: פי 1.6 ממהירות הקול
12.בקסדת האדיר קיימת טכנולוגיה מתקדמת של חברת אלביט הישראלית
13. מטוסי האדיר הישראליים הם בעלי תצורה ייחודית שלא קיימת ב-F-35 של אף מדינה אחרת
14. האדיר נרכש עם מערכת מידע ייעודית בשם ALIS
15. ישראל היא מהמדינות הראשונות אחרי ארה"ב שקולטת את המטוס, יחד עם אנגליה, נורבגיה ועוד
16. תהליך פיתוח המטוס עתיד להסתיים בשנת 2020
17. המטוס פותח ממדגים טכנולוגי X-35 של חברת לוקהיד מרטין, שגבר על מדגים של חברת בואינג X-32
18. אורך קו הייצור של המטוס - קרוב למייל (1.6 ק"מ)
19. למטוס אין תצוגה עילית. היא נמצאת על קסדת הטייס
20. מנוע המטוס מפתח כוח דחף של 43 אלף ליברות
21. יש כיום 170 מטוסי F-35 ברחבי העולם. הם צברו כ-68,000 שעות טיסה
22. זה המטוס הראשון של ישראל מהדור החמישי
23. את האדיר ניתן לצבוע בשני צבעים - אפור בהיר ואפור כהה
24. תהליך הרכש של המטוס החל עוד לפני שנות ה-2000
25. העוסקים במטוס האדיר צריכים להכיר לפחות 500 ראשי תיבות. הן נקראות בחיל האוויר "שפת האדיר"
26. מוטת הכנפיים של המטוס היא 10.7 מטר
27. למטוס כמות דלק פנימית של כ-18,000 ליברות – כמות דלק כפולה מזו של ה-F-16
28. משקל ההמראה המרבי: 31.8 טון
29. למטוס תא חימוש פנימי לצורך שמירה על חשאיות
30. המטוס מסוגל לשאת חימוש במשקל של כ-18,000 ליברות (8.16 טון)
31. הדגם שנרכש ע"י חיל האוויר הישראלי הוא היחיד עם תותח אינטגרלי
32. שטח הכנפיים של המטוס הוא 42.7 מטר
33. שני מטוסי האדיר הישראלים ינחתו ב-12.12.2016, עשר שנים בדיוק אחרי הטיסה הראשונה של ה-F-35 (שהתקיימה ב-15.12.2006)
34. תהליך ההכשרה של טייסים למטוס האדיר אורך למעלה מארבעה חודשים
35. טכנאי המטוס יעבדו אך ורק בשפה האנגלית, בשונה מהמקובל כיום בחיל