בשנים האחרונות ניהל ברש את מחלקת המחקר של קשת והיה אחראי על ניתוח המדדים, הבנת הקהלים, ויצירת תובנות והמלצות לפעולה בתחומי התוכן, השיווק והקידום.
בתפקיד זה, היה מעורב בכל הצמתים האסטרטגיים של הקבוצה, מהשקת מותגי תוכן, דרך מיתוג קשת 12 בעת פיצול ערוץ 2, מיזוג חברת החדשות, השקת אתר ואפליקציית N12 ועוד.
ברש, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ותואר שני MBA מאוניברסיטת תל אביב, החל את דרכו בקשת ב-2012 במחלקת המחקר ומונה למנהל המחלקה ב-2018.
קודם לכן שימש כמנהל מחקר בפרוקטר אנד גמבל. את דרכו המקצועית החל בנילסן.