אם הרשת החברתית המועדפת עליכם היא אינסטגרם, יש סיכוי טוב שנתקלתם בסלסט ברבר, אפילו אם השם שלה לא מצלצל מוכר. ברבר היא שחקנית, תסריטאית וקומיקאית אוסטרלית שחשבון האינסטגרם שלה התפוצץ ב-2015, אחרי פוסט ויראלי שבו היא הצטלמה בתנוחה ולבוש שתואם תמונה של קים קרדשיאן, במעין סאטירה שמבקשת להראות איך נשים "אמיתיות" נראות באותם הבגדים והפוזות של הנשים המפורסמות בעולם.
מאז כבר נולדו לה לא מעט חיקויים, אבל ברבר ממשיכה לפרסם פוסטים מהסוג הזה, כשהיא משחזרת תמונות וסרטונים של משפיעניות אינסטגרם, שחקניות מפורסמות ודוגמניות על. אפשר לנהל דיון שלם ומורכב על הז'אנר הזה והקשר שלו לפמיניזם, אידיאל היופי וסוגי השיימינג הרבים והמגוונים שהוא גורר כלפי סלסט ו/או הדוגמניות שהיא מחקה, אבל לא לשם כך התכנסנו.
בימים אלה, ברבר מזכירה לעולם שהיא בראש ובראשונה שחקנית, ועושה את זה בצורה מאוד אפקטיבית. "וולמניה" ("Wellmania"), שעלתה לנטפליקס בסוף חודש מרץ, מבוססת על ספרה וסיפורה האמיתי של העיתונאית בריג'יד דילייני (שגם יצרה את הסדרה) וברבר מגלמת בו את ליב, מבקרת אוכל אוסטרלית שחיה בניו יורק ולוהקה להיות שופטת בתוכנית ריאליטי אוכל מצליחה.
עם קריירה שעומדת להמריא לגבהים שהיא לא הכירה, ליב רק רוצה לקפוץ לרגע לאוסטרליה להפתיע את הבסטי שלה שחוגגת יום הולדת 40. אבל כשהיא מגיעה, אירוע בריאותי מפתיע מונע ממנה לחזור לארה"ב ומחייב אותה להתעמת עם אורח החיים שלה, שאולי מתאים יותר לגוף של אישה בת 20.
לפני שצופים בה, אם מתבססים על התיאור או הטריילר בלבד, "וולמניה" נשמעת כמו פרודיה על עולם הוולנס, ואולי מעין גרסה טלוויזיונית לפוסטים של ברבר. הציפיות הנמוכות האלה עושות לה רק טוב - ברבר עצמה מצוינת בתפקיד הראשי, והתסריט מספיק חכם ורגיש כדי ללוות את המסע של ליב מבלי לעשות לה שיימינג מוגזם על הזנחת הבריאות. גם תעשיית הוולנס לא עוברת כאן שיימינג מוגזם, כשהמסר די ברור (אם כי לא דידקטי) - אתן ממש לא צריכות לעשות חוקן, אבל ספורט ותזונה מאוזנת הם רעיון מצוין בכל גיל, על אחת כמה וכמה ככל שמתבגרים.
אבל אל תטעו, הבריאות הפיזית של ליב היא בכלל לא מרכז העניין כאן. כמיטב הקלישאות, המסע הזה עוזר לה למצוא את עצמה ולדאוג לנפש, ובעיקר למערכות היחסים שלה עם הקרובים לה. בין אמה, אחיה שעומד להינשא לבן זוגו, חברתה הטובה ביותר וגבר לוהט שהיא פוגשת לראשונה - ליב לומדת לנהל מחדש את סדרי העדיפויות שלה, תוך שהיא ממש לא מוותרת על החלום שמחכה לה בניו יורק.
"וולמניה" מכילה הרבה יותר לב ממה שאפשר היה לצפות ממנה, בעוד ברבר מתגלה ככוכבת ראשית טבעית שמובילה את שאר הקאסט ללא היסוס. התוצאה היא סדרה כיפית, חמודה ומחממת לב שהיא בינג' נחמד מאוד בסופ"ש. הבעיה הכי גדולה של "וולמניה"? היא יצאה שנייה לפני "עצבים" ("BEEF"), שגונבת ממנה את כל הפוקוס של צופי נטפליקס - ובצדק.