לורי דיווידסון בן ה-33 הוא לא שחקן מוכר במיוחד - גילם את גרסתו הצעירה של שייקספיר באיזו סדרה נשכחת, עשה קצת תיאטרון והשתתף בעוד כמה דרמות בריטיות בפרופיל בינוני. אבל עבור בת הזוג (The Girlfriend), המותחן הפסיכולוגי החדש של אמזון פריים, דיווידסון הוא הליהוק המושלם: אדיב, חטוב, חייכן, בחור מבית טוב שרוצה לבנות אחד בעצמו. קל להתאהב בו, רק שאצל אמא שלו ובת הזוג שלו זו לא התאהבות בלבד.בבת הזוג בת ששת הפרקים, המבוססת על ספרה של מישל פרנסס ושעובדה למסך על ידי נעמי שלדון וגבי אשר, דני (דיווידסון) ניצב במוקד של משולש אהבה-שנאה-אימה: אמא לורה (רובין רייט) עוטפת בואכה חונקת, ומתקשה לשחרר את בנה היחיד לחיים עצמאיים; בת הזוג החדשה צ'רי (אוליביה קוק) לא מגיעה מבית מבוסס כמוהו ועושה כל שביכולתה כדי להשתוות למשפחה העשירה שהיא נכנסת לתוכה. העניין הוא שאחת מהן משקרת, אולי אפילו יותר מאחת. במהלך טלוויזיוני מבריק - שנעשה לאחרונה גם בלהיט האימה שעת הנעלמים - בת הזוג לא רק נעה בין נקודות המבט של שתי הגיבורות, אלא ממש מציגה פרשנויות שונות בתכלית לאותם מפגשים. כשהפוקוס על לורה, צ'רי היא זו עם החיוך הערמומי ושפת הגוף ההפגנתית. כשהפוקוס על צ'רי, השינויים הקטנים בניואנסים מתגלים כמשמעותיים. למעשה הן רייט והן קוק, האחת מבית הקלפים והשנייה מבית הדרקון, נדרשות לשחק פעמיים. פעם כלבה מהגיהינום, פעם גיבורה מעוררת הזדהות ורחמים.ועד שהיא מגיעה להתרת תעלומת המי מהן צודקת, קשה לעצור את הצפייה הרציפה בבת הזוג. היא נפתחת עם קלישאת האסון שאחריו חוזרים אחורה כמה חודשים, ארוטית ולרגעים אף נועזת מבחינה מינית - ובעיקר משמח לראות את דיווידסון הדי-אנונימי חולק סצינות עם שתי שחקניות מצוינות ולא נופל מאף אחת מהן. עבור רייט, שביימה חלק מפרקי הסדרה, זה גם הישג כפול אמיתי. החשדנות והחרמנות של בת הזוג מתגבשות לכדי צפייה מומלצת מאוד, כזו שבזכותה קל להעלים עין מהרגעים הפחות מוצלחים (צ'רי קוראת את גאווה ודעה קדומה? מי היה מאמין). טראש מוחלט שעשוי כל כך טוב, ושמרגע שמתחילים אותו אי אפשר להפסיק.